Baksiden

June 12, 2011

Siden jeg syntes jeg trengte å  øve meg litt i å strikke mønster med flere farger, strikket jeg liksågodt en genser. Man må jo være litt sporty. Garn og oppskrift kjøpte jeg da jeg var på Island i 2006 (fantastisk tur!) og bolen hadde ligget ferdig i minst et år. For at genseren skulle bli en jakke, måtte jeg klippe. Så jeg tenkte jeg kunne vise noen “behind the scenes”-bilder. Og et lite bilde så genseren kan føle seg hjemme:

One Response to “Baksiden”


  1. Takk for hyggelig kommentar på bloggen! Skulle gjerne hatt karde-demonstrasjon, ja… Får se om vi får det til, ellers får vi få tak i noen som kan vise oss. Fin blogg du har, og mye fint du lager!


Leave a Reply

